• 28-07-2018, 19:40:01
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba,

    Bu sene üniversite sınavına girdim ve tercih yapacağım. Daha sıralamalar net belli olmadı ama ister istemez tercih listem için araştırma yapmaya başladım. Adana dışına çıkmak istemediğimden Çukurova ve sonrasında Çağ üniversitesini yazmak istiyorum fakat aklımda sorular var. Sizce özel okulda tam burslu okumak çok sorun olur mu, özel üniversitede okuyor olmam bana karşı ilerde kariyer açısından bir ön yargı oluşturur mu ve son olarak Çağ üniversitesinin bursu yalnızca 4 yıl içinmiş yani atıyorum sene uzarsa 25k lira ödemek zorunda kalacağım, bu da aklımı kurcalıyor. Sizin fikirleriniz nedir?
  • 28-07-2018, 19:45:55
    #2
    BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Bu sene üniversite sınavına girdim ve tercih yapacağım. Daha sıralamalar net belli olmadı ama ister istemez tercih listem için araştırma yapmaya başladım. Adana dışına çıkmak istemediğimden Çukurova ve sonrasında Çağ üniversitesini yazmak istiyorum fakat aklımda sorular var. Sizce özel okulda tam burslu okumak çok sorun olur mu, özel üniversitede okuyor olmam bana karşı ilerde kariyer açısından bir ön yargı oluşturur mu ve son olarak Çağ üniversitesinin bursu yalnızca 4 yıl içinmiş yani atıyorum sene uzarsa 25k lira ödemek zorunda kalacağım, bu da aklımı kurcalıyor. Sizin fikirleriniz nedir?
    Merhaba Çağ Üniversitesi mezunuyum, okul gerçekten kötü eğitim kalitesi olsun kampüs olsun, zaten kampüs yok gibi bir şey şehir dışında etrafından hiçbir şey olmayan bir yer Yaza doğru sineklerden her tarafında koca koca izler oluyor, öğrenci kaliteside berbat erkekler kız düşürmek için geliyor çoğu zengin kızlarında çoğu aynı eğer dersen arabam var, eğitim kalitesi önemli değil ortam olsun tam sana göre bir üniversite araban yoksa okulun servisleri var ücretsiz ama kendini ona göre ayarlaman gerek
  • 28-07-2018, 19:50:33
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Çağ Üniversitesi mezunuyum, okul gerçekten kötü eğitim kalitesi olsun kampüs olsun, zaten kampüs yok gibi bir şey şehir dışında etrafından hiçbir şey olmayan bir yer Yaza doğru sineklerden her tarafında koca koca izler oluyor, öğrenci kaliteside berbat erkekler kız düşürmek için geliyor çoğu zengin kızlarında çoğu aynı eğer dersen arabam var, eğitim kalitesi önemli değil ortam olsun tam sana göre bir üniversite araban yoksa okulun servisleri var ücretsiz ama kendini ona göre ayarlaman gerek
    Suan yemin ediyorum yazmaktan vazgeçtim hocam

    m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 28-07-2018, 20:03:07
    #4
    BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suan yemin ediyorum yazmaktan vazgeçtim hocam

    m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Bana kimse bir şey demedi yazdık boşa okuduk o kadar Aman diyim yakma kendini
  • 28-07-2018, 20:04:46
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana kimse bir şey demedi yazdık boşa okuduk o kadar Aman diyim yakma kendini
    Hukuk, psikoloji icin de gecerli mi acaba bu dedikleriniz?

    m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 28-07-2018, 20:13:49
    #6
    BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hukuk, psikoloji icin de gecerli mi acaba bu dedikleriniz?

    m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Hocam eğitim kalitesi tüm bölümlerde kötü tabi arada iyi hocalar var ama genel bakarsan kötü
    • BesiktasliCocuk
    BesiktasliCocuk bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-07-2018, 20:15:58
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eğitim kalitesi tüm bölümlerde kötü tabi arada iyi hocalar var ama genel bakarsan kötü
    Teşekkür ederim hocam görüşleriniz icin

    m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 28-07-2018, 20:18:32
    #8
    @berkekoltukoglu; Konuya bak.

    Etiketlediğim kişi Çağ Üniversitesinin E-Spor klüp kurucu başkanı kendisi yardımcı olabilir sanırım.
  • 28-07-2018, 20:18:51
    #9
    Artık okuldan çok, kendini geliştirmeye ne kadar gayretli olduğunla doğru ortantılı bir durum var günümüz şartlarında. Ne insanlar görüyorum en pahalı, en kaliteli okuldan iyi puanlarla mezun olup içi bomboş olan.

    O yüzden okulu amaç değil de, araç olarak görmek gerekiyor bana göre. Asıl önemli nokta senin ne kadar meraklı ve kendini geliştirmeye açık olduğun. İşverenler de buna bakıyor zaten Okula gelene kadar bir çok kıstas var artık işe alımlarda.