Merhaba,
Bu sene üniversite sınavına girdim ve tercih yapacağım. Daha sıralamalar net belli olmadı ama ister istemez tercih listem için araştırma yapmaya başladım. Adana dışına çıkmak istemediğimden Çukurova ve sonrasında Çağ üniversitesini yazmak istiyorum fakat aklımda sorular var. Sizce özel okulda tam burslu okumak çok sorun olur mu, özel üniversitede okuyor olmam bana karşı ilerde kariyer açısından bir ön yargı oluşturur mu ve son olarak Çağ üniversitesinin bursu yalnızca 4 yıl içinmiş yani atıyorum sene uzarsa 25k lira ödemek zorunda kalacağım, bu da aklımı kurcalıyor. Sizin fikirleriniz nedir?
Çağ Üniversitesinde Okunur mu?
12
●735
- 28-07-2018, 19:40:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 28-07-2018, 19:45:55Merhaba Çağ Üniversitesi mezunuyum, okul gerçekten kötü eğitim kalitesi olsun kampüs olsun, zaten kampüs yok gibi bir şey şehir dışında etrafından hiçbir şey olmayan bir yerBesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaza doğru sineklerden her tarafında koca koca izler oluyor, öğrenci kaliteside berbat erkekler kız düşürmek için geliyor çoğu zengin kızlarında çoğu aynı eğer dersen arabam var, eğitim kalitesi önemli değil ortam olsun tam sana göre bir üniversite
araban yoksa okulun servisleri var ücretsiz ama kendini ona göre ayarlaman gerek
- 28-07-2018, 19:50:33Suan yemin ediyorum yazmaktan vazgeçtim hocamMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 28-07-2018, 20:03:07Bana kimse bir şey demedi yazdık boşa okuduk o kadarBesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aman diyim yakma kendini
- 28-07-2018, 20:04:46Hukuk, psikoloji icin de gecerli mi acaba bu dedikleriniz?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 28-07-2018, 20:13:49Hocam eğitim kalitesi tüm bölümlerde kötü tabi arada iyi hocalar var ama genel bakarsan kötüBesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BesiktasliCocuk bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 28-07-2018, 20:15:58Teşekkür ederim hocam görüşleriniz icinMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 28-07-2018, 20:18:32@berkekoltukoglu; Konuya bak.
Etiketlediğim kişi Çağ Üniversitesinin E-Spor klüp kurucu başkanı kendisi yardımcı olabilir sanırım. - 28-07-2018, 20:18:51Artık okuldan çok, kendini geliştirmeye ne kadar gayretli olduğunla doğru ortantılı bir durum var günümüz şartlarında. Ne insanlar görüyorum en pahalı, en kaliteli okuldan iyi puanlarla mezun olup içi bomboş olan.
O yüzden okulu amaç değil de, araç olarak görmek gerekiyor bana göre. Asıl önemli nokta senin ne kadar meraklı ve kendini geliştirmeye açık olduğun. İşverenler de buna bakıyor zaten
Okula gelene kadar bir çok kıstas var artık işe alımlarda.
Yaza doğru sineklerden her tarafında koca koca izler oluyor, öğrenci kaliteside berbat erkekler kız düşürmek için geliyor çoğu zengin kızlarında çoğu aynı eğer dersen arabam var, eğitim kalitesi önemli değil ortam olsun tam sana göre bir üniversite