BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Suan yemin ediyorum yazmaktan vazgeçtim hocam

m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bana kimse bir şey demedi yazdık boşa okuduk o kadar Aman diyim yakma kendini