Merhaba Çağ Üniversitesi mezunuyum, okul gerçekten kötü eğitim kalitesi olsun kampüs olsun, zaten kampüs yok gibi bir şey şehir dışında etrafından hiçbir şey olmayan bir yer

Yaza doğru sineklerden her tarafında koca koca izler oluyor, öğrenci kaliteside berbat erkekler kız düşürmek için geliyor çoğu zengin kızlarında çoğu aynı eğer dersen arabam var, eğitim kalitesi önemli değil ortam olsun tam sana göre bir üniversite

araban yoksa okulun servisleri var ücretsiz ama kendini ona göre ayarlaman gerek
Suan yemin ediyorum yazmaktan vazgeçtim hocam
m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi