Artık okuldan çok, kendini geliştirmeye ne kadar gayretli olduğunla doğru ortantılı bir durum var günümüz şartlarında. Ne insanlar görüyorum en pahalı, en kaliteli okuldan iyi puanlarla mezun olup içi bomboş olan.
O yüzden okulu amaç değil de, araç olarak görmek gerekiyor bana göre. Asıl önemli nokta senin ne kadar meraklı ve kendini geliştirmeye açık olduğun. İşverenler de buna bakıyor zaten

Okula gelene kadar bir çok kıstas var artık işe alımlarda.