BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hukuk, psikoloji icin de gecerli mi acaba bu dedikleriniz?

m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam eğitim kalitesi tüm bölümlerde kötü tabi arada iyi hocalar var ama genel bakarsan kötü