Coca Colaya dava açıyorummm
68
●6.932
- 17-06-2018, 00:26:59Eğer açacağınız dava da haklı çıkmazsanız. Karşı tarafa yüklü miktarda tazminat ödemek zorunda kalırsınız. Bulunduğunuz Şehir de İl Sağlık Müdürlüğüne elinizdeki Şişe,kutu v.s ellemeden götürün incelesinler. Hatta numune alıp bakarlar, bayi hatası da olabilir. Güneşte aşırı bekleyen mallarda sorun olur arada. Örnek: Pet sular aşırı güneşte promat üretiyor. Kola da da illa bişey olabilir. Yani resmi bir ispat sunmalısınız.
- 17-06-2018, 00:37:26evet bunun gibi birseyby_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2018, 00:42:34Öyle bir videonun altında neden böyle bir yorum var ben onu merak ettim şuanby_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 17-06-2018, 00:52:26Konu yanlis yerde sayin modlarim, maxi geyik bolumune tasimak lazim bilginize, saygilar.
- 17-06-2018, 01:01:20Ortada foto olmadan bu kadar konusulmasi yeter bence foto gelmeden daha fazla konusmanin anlami yok. Coca cola da olsa sevmeseniz de alelade bi iftiradan baska bir sey olmayabilir de su an iddia edilen durum. Zamaninda coca cola yi tersen mi okutmadilar fotosoplarla fuzelerin uclarian imamlarin baslarina mi koymadilar. Icerigi ile ilgili bi ton spekulasyon mu yapilmadi. Hepsi ne olduysa bu da o olur hele ki ortada foto yokken bence daha fazla konuyu abartmayalim. Bi an coca cola avukati gibi konustum sanirim ama her konuda orta yoldan hareket etmek gerekli diye dusunuyorum.
- 17-06-2018, 01:09:13Üyeliği durduruldu182 üye okuyor diyor
Ne işsiz varmış aramızda, kendisini ve benzerlerini hayatta içmem, içmeyeli sanırım 7 sene oluyor, asitli, renkli, saçma sapan şeyleri içmiyorum, tek içtiğim su'dur. İnsanlar para kazanmak için abuk sabuk içeçekler yapmaya başladılar, bilmediğimiz herşeyi içmeye başladık. Su'dan bile bazen şüphe etmeye başladım artık, laboratuvar sonuçları yayınlıyorlar şu çok kaliteli şu çok kötü, en çok satılan erikli, nestle, damla en kötü sular çıkıyor. Ne içeçeğimi artık bilemez oldum, hayatımdan zararlı şeyleri çıkarıyorum ama bu seferde meyve sebzede zararlı maddeler çıkıyor, resmen insanlar insanları bitirmek için uğraşıyor artık. Gıda sektörü ile İlaç sektörü kolkola girmiş şuan, birisi hasta etmek için bişeyler üretip bize satıyor, diğeri iyileştirmek için ilacını yapıp bize satıyor, dikkat edin kendinize sağlıklı yaşamak artık çok zor.
- 17-06-2018, 01:45:09Fotolar bir türlü yüklenmedi buyrun burdan erişebilirsiniz
https://drive.google.com/file/d/1Thv...w?usp=drivesdk


Ne işsiz varmış aramızda, kendisini ve benzerlerini hayatta içmem, içmeyeli sanırım 7 sene oluyor, asitli, renkli, saçma sapan şeyleri içmiyorum, tek içtiğim su'dur. İnsanlar para kazanmak için abuk sabuk içeçekler yapmaya başladılar, bilmediğimiz herşeyi içmeye başladık. Su'dan bile bazen şüphe etmeye başladım artık, laboratuvar sonuçları yayınlıyorlar şu çok kaliteli şu çok kötü, en çok satılan erikli, nestle, damla en kötü sular çıkıyor. Ne içeçeğimi artık bilemez oldum, hayatımdan zararlı şeyleri çıkarıyorum ama bu seferde meyve sebzede zararlı maddeler çıkıyor, resmen insanlar insanları bitirmek için uğraşıyor artık. Gıda sektörü ile İlaç sektörü kolkola girmiş şuan, birisi hasta etmek için bişeyler üretip bize satıyor, diğeri iyileştirmek için ilacını yapıp bize satıyor, dikkat edin kendinize sağlıklı yaşamak artık çok zor.