182 üye okuyor diyor Ne işsiz varmış aramızda, kendisini ve benzerlerini hayatta içmem, içmeyeli sanırım 7 sene oluyor, asitli, renkli, saçma sapan şeyleri içmiyorum, tek içtiğim su'dur. İnsanlar para kazanmak için abuk sabuk içeçekler yapmaya başladılar, bilmediğimiz herşeyi içmeye başladık. Su'dan bile bazen şüphe etmeye başladım artık, laboratuvar sonuçları yayınlıyorlar şu çok kaliteli şu çok kötü, en çok satılan erikli, nestle, damla en kötü sular çıkıyor. Ne içeçeğimi artık bilemez oldum, hayatımdan zararlı şeyleri çıkarıyorum ama bu seferde meyve sebzede zararlı maddeler çıkıyor, resmen insanlar insanları bitirmek için uğraşıyor artık. Gıda sektörü ile İlaç sektörü kolkola girmiş şuan, birisi hasta etmek için bişeyler üretip bize satıyor, diğeri iyileştirmek için ilacını yapıp bize satıyor, dikkat edin kendinize sağlıklı yaşamak artık çok zor.