• 16-06-2018, 23:28:36
    #1
    Hayırlı bayramlar, kafemizde coca cola için de bilinmeyen bir madde var ve bu sebepten dava açacağım... Nasıl bir yol izlemem gerekiyor?
  • 16-06-2018, 23:30:46
    #2
    EOTURKEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı bayramlar, kafemizde coca cola için de bilinmeyen bir madde var ve bu sebepten dava açacağım... Nasıl bir yol izlemem gerekiyor?
    Konuyu açar mısınız?Ne maddesi var?
  • 16-06-2018, 23:33:46
    #3
    Enteresan bir konu olacak gibi görünüyor.
    Takipteyim
  • 16-06-2018, 23:34:34
    #4
    Takipteyim.
  • 16-06-2018, 23:38:08
    #5
    Takipteyim hocam
  • 16-06-2018, 23:38:54
    #6
    Sağlık Bakanlığına şikayet ediyorsunuz. Gelip numune alıyorlar vs..
  • 16-06-2018, 23:39:03
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cola' nın içerisinden beklemediğiniz bir madde mi çıktı?
  • 16-06-2018, 23:39:36
    #8
    Toblerance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu açar mısınız?Ne maddesi var?
    bilinmeyen bir madee



    kuantum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cola' nın içerisinden beklemediğiniz bir madde mi çıktı?
    açmadik şişe kola icinde gorunuyor
  • 16-06-2018, 23:41:29
    #9
    takipteyim resimde gözükmüyor mu hocam ekleyebilir misiniz merak ettim