• 17-06-2018, 00:09:52
    #37
    Pepsi bu beğendi.
  • 17-06-2018, 00:09:52
    #38
    Takipteyim, durum ciddidir umarım. 😁
  • 17-06-2018, 00:10:45
    #39
    Kurumsal Üye
    Adliyeden içeriye gir 10 metre sağa 15 metre sonra sola dön 100 metre düz git kaşına çıkan ilk kapıdan içeri gir ve formu doldur. Ertesi gün milyonersin.
  • 17-06-2018, 00:11:43
    #40
    kutu kolaları içini görmeden içiyoruz bir an için ürperdimmm
  • 17-06-2018, 00:14:28
    #41
    Kola içmeyen biri olarak konuşuyorum.
    Ciddi anlamda hayata bakış açiniz genişliyor. İnsan bilincini açiyor. Ufkunu genişletiyor. Pardon. Kola içince ufkum daralıyor.
  • 17-06-2018, 00:17:29
    #42
    Davanın seyrine göre sokağa coca cola dökelim.
  • 17-06-2018, 00:19:32
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Böyle bir şey mi?


    https://youtu.be/qZjcZvE_d9U
  • 17-06-2018, 00:20:09
    #44
    kola dokup protesto edelim diyecektim tam da
  • 17-06-2018, 00:24:15
    #45
    Pepsi bunu beğendi.