Coca Colaya dava açıyorummm
68
●6.932
- 17-06-2018, 01:59:58İşte Gizli Madde


https://i.hizliresim.com/RDVDQ6.jpg
Hocam eğer öyle bir durum varsa mahkemeye falan vermeyin... Elinizdeki şişe kesinlikle çok değerlidir ya da değerlenecektir... Müzayede vs satış için elinizde tutun derim. - 17-06-2018, 09:20:08azcik havasini almislar kimyasal reaksiyona ugramis bozulmus.konservedede aynisi.tum kapali urunlerde olur.havasini bosaltmaman gerek.
- 17-06-2018, 09:59:54Nereden çıkarıyorsunuz bunu merak ettim. Dava kaybedilirse nerede görülmüş tazminat ödendiği hele ki yüklü?miZahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaybederse karşı tarafın vekalet ücretini ve masrafları öder ki o da 2.000 TL civarı tutar.
Kazanır mı? İmkansız. Ne yazık ki mahkemeler bu tür şirketleri koruyor. Kazansaydı bile alacağı tutar 1.000 TL yi geçmezdi. - 17-06-2018, 11:55:58Daha önce benzer olaylar yaşandı, kıraathane sahibi kolanın içinde bir madde olduğunu söylüyor, bayi bir kamyon cola karşılığında (yada buna yakın birşeydi) şişeyi alabileceğini söylüyor, mahkemeye vermeden de durumu değerlendirebilirsiniz.Bu olay bizzat yaşandı 15-20 yıl önce.
- 17-06-2018, 12:31:39Cam şişe kolaymış birde. Bir sonuç çıkacağını sanmam. Davayı filan boşverin, koleksiyoncular alır belki.


