Eğer açacağınız dava da haklı çıkmazsanız. Karşı tarafa yüklü miktarda tazminat ödemek zorunda kalırsınız. Bulunduğunuz Şehir de İl Sağlık Müdürlüğüne elinizdeki Şişe,kutu v.s ellemeden götürün incelesinler. Hatta numune alıp bakarlar, bayi hatası da olabilir. Güneşte aşırı bekleyen mallarda sorun olur arada. Örnek: Pet sular aşırı güneşte promat üretiyor. Kola da da illa bişey olabilir. Yani resmi bir ispat sunmalısınız.
Nereden çıkarıyorsunuz bunu merak ettim. Dava kaybedilirse nerede görülmüş tazminat ödendiği hele ki yüklü?
Kaybederse karşı tarafın vekalet ücretini ve masrafları öder ki o da 2.000 TL civarı tutar.
Kazanır mı? İmkansız. Ne yazık ki mahkemeler bu tür şirketleri koruyor. Kazansaydı bile alacağı tutar 1.000 TL yi geçmezdi.