Ortada foto olmadan bu kadar konusulmasi yeter bence foto gelmeden daha fazla konusmanin anlami yok. Coca cola da olsa sevmeseniz de alelade bi iftiradan baska bir sey olmayabilir de su an iddia edilen durum. Zamaninda coca cola yi tersen mi okutmadilar fotosoplarla fuzelerin uclarian imamlarin baslarina mi koymadilar. Icerigi ile ilgili bi ton spekulasyon mu yapilmadi. Hepsi ne olduysa bu da o olur hele ki ortada foto yokken bence daha fazla konuyu abartmayalim. Bi an coca cola avukati gibi konustum sanirim ama her konuda orta yoldan hareket etmek gerekli diye dusunuyorum.