Forumun avukatları içeri!!
19
●1.052
- 09-04-2018, 11:21:57Reklam sektöründe grafik tasarım işiyle uğraşıyorum bir sürü göz zevki olmayan insanla çalıştım ve seni sanki bilgisayar zannedip şunu yap bunu yap derler kardeşim izleyeceğin yolları söylüyorum.
1- tehtit etmiş açık bir avukata danışıp dava açabilirsin2- aracı olan adamı çağırıp paralarını yollarsın benim böyle mesnetsiz müşterilerle işim olamz dersin
3- gidersin konuşmaya ki belli adamlar çoğul kavga çıkar birinize bişi olur (değmez)
ben sana yapman gerekeni söylüyeyim muhattap dahi olma paralarını ver sepetle gitsin bırak korktu gelmedi desinler bu devirde 5 yaşındaki çocuktan korkucaksın
- 09-04-2018, 11:23:17Yalnız şöyle bir durum var ben o parayı zaten emeğim karşılığı olarak istedim ve 1 sayfa yerine 2 sayfa hazırladım bu durumda para iadesi söz konusu olamaz benim içinpvpajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2018, 11:23:45Sizi o kadar çok anlayabiliyorum ki. Göz zevki olmayan çok müşteri ile tanıştım adamlar taş devri tasarımlarını beğenip modern tasarım hattına sahip çalışmalarıma çokca ilkel kötü rezalet yorumlarını almıştım. Benim lafım genelde şu şekilde oluyor. Tasarımı beğenmiyorsanız gidin özalitçide yaptırın... Amma velakin sizin konunuza gelirsek hocam İstanbuldaysanız dilerseniz şu iş çıkışına katılmak isterim. Birde bu ss leri kişiye hakaret suçundan dava edebilirsiniz. lan kelimesinin bile para cezası var.
- 09-04-2018, 11:23:48Önceki mesajında benim şuan davam var yazılımcıyı bıçakladım vb. gibi söylemlerde bulunduKable87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Teşrifiniz için teşekkürler ama İstanbul 'da değilim maaleseftevfikkavil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan kullandıkları tasarımı görseniz 2006-07 dönemini yansıtıyor. Görselleri paylaşmayacağım fakat gerçekten yaptığım tasarımı eskisi ile kıyaslayınca bambaşka bir çağ oluyor
- 09-04-2018, 11:27:05Nasıl bir mantıktır bu?MovoCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam bıçaklamak nedir bir yazılım için
- 09-04-2018, 11:28:49Dediğine göre yazılımcısı bu kişi ile ofiste çalışıyormuş istediklerini yapmamış kendi tabiri ile tepesinin tasını attırmış bıçak olayıda ondan sonra olmuş.KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendilerinin yazılımları bile eski 1000px çalıştım mobil uyumlu bile istemedilerEyraWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim bir işime yaramayacak kimseye referans olarak bile göstermem böyle bir firmayı
İlginç insanlar var doğada. Kolay gelsin size.