• 09-04-2018, 11:15:15
    #1
    Konu Kilitlenebilir. Durum hakkında gerekenler yapıldı..
  • 09-04-2018, 11:21:57
    #2
    Reklam sektöründe grafik tasarım işiyle uğraşıyorum bir sürü göz zevki olmayan insanla çalıştım ve seni sanki bilgisayar zannedip şunu yap bunu yap derler kardeşim izleyeceğin yolları söylüyorum.
    1- tehtit etmiş açık bir avukata danışıp dava açabilirsin2- aracı olan adamı çağırıp paralarını yollarsın benim böyle mesnetsiz müşterilerle işim olamz dersin
    3- gidersin konuşmaya ki belli adamlar çoğul kavga çıkar birinize bişi olur (değmez)


    ben sana yapman gerekeni söylüyeyim muhattap dahi olma paralarını ver sepetle gitsin bırak korktu gelmedi desinler bu devirde 5 yaşındaki çocuktan korkucaksın
  • 09-04-2018, 11:22:31
    #3
    Adam alenen tehdit etmiş yaa olaya bak avukat değilim ama gider suç duyurusunda bulunurum resmen tehdit var
  • 09-04-2018, 11:23:17
    #4
    pvpajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam sektöründe grafik tasarım işiyle uğraşıyorum bir sürü göz zevki olmayan insanla çalıştım ve seni sanki bilgisayar zannedip şunu yap bunu yap derler kardeşim izleyeceğin yolları söylüyorum.
    1- tehtit etmiş açık bir avukata danışıp dava açabilirsin2- aracı olan adamı çağırıp paralarını yollarsın benim böyle mesnetsiz müşterilerle işim olamz dersin
    3- gidersin konuşmaya ki belli adamlar çoğul kavga çıkar birinize bişi olur (değmez)


    ben sana yapman gerekeni söylüyeyim muhattap dahi olma paralarını ver sepetle gitsin bırak korktu gelmedi desinler bu devirde 5 yaşındaki çocuktan korkucaksın
    Yalnız şöyle bir durum var ben o parayı zaten emeğim karşılığı olarak istedim ve 1 sayfa yerine 2 sayfa hazırladım bu durumda para iadesi söz konusu olamaz benim için
  • 09-04-2018, 11:23:45
    #5
    Sizi o kadar çok anlayabiliyorum ki. Göz zevki olmayan çok müşteri ile tanıştım adamlar taş devri tasarımlarını beğenip modern tasarım hattına sahip çalışmalarıma çokca ilkel kötü rezalet yorumlarını almıştım. Benim lafım genelde şu şekilde oluyor. Tasarımı beğenmiyorsanız gidin özalitçide yaptırın... Amma velakin sizin konunuza gelirsek hocam İstanbuldaysanız dilerseniz şu iş çıkışına katılmak isterim. Birde bu ss leri kişiye hakaret suçundan dava edebilirsiniz. “lan” kelimesinin bile para cezası var.
  • 09-04-2018, 11:23:48
    #6
    Kable87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam alenen tehdit etmiş yaa olaya bak avukat değilim ama gider suç duyurusunda bulunurum resmen tehdit var
    Önceki mesajında benim şuan davam var yazılımcıyı bıçakladım vb. gibi söylemlerde bulundu



    tevfikkavil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizi o kadar çok anlayabiliyorum ki. Göz zevki olmayan çok müşteri ile tanıştım adamlar taş devri tasarımlarını beğenip modern tasarım hattına sahip çalışmalarıma çokca ilkel kötü rezalet yorumlarını almıştım. Benim lafım genelde şu şekilde oluyor. Tasarımı beğenmiyorsanız gidin özalitçide yaptırın... Amma velakin sizin konunuza gelirsek hocam İstanbuldaysanız dilerseniz şu iş çıkışına katılmak isterim. Birde bu ss leri kişiye hakaret suçundan dava edebilirsiniz. “lan” kelimesinin bile para cezası var.
    Teşrifiniz için teşekkürler ama İstanbul 'da değilim maalesef Şuan kullandıkları tasarımı görseniz 2006-07 dönemini yansıtıyor. Görselleri paylaşmayacağım fakat gerçekten yaptığım tasarımı eskisi ile kıyaslayınca bambaşka bir çağ oluyor
  • 09-04-2018, 11:27:05
    #7
    KOZBA.NET
    MovoCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önceki mesajında benim şuan davam var yazılımcıyı bıçakladım vb. gibi söylemlerde bulundu





    Teşrifiniz için teşekkürler ama İstanbul 'da değilim maalesef Şuan kullandıkları tasarımı görseniz 2006-07 dönemini yansıtıyor. Görselleri paylaşmayacağım fakat gerçekten yaptığım tasarımı eskisi ile kıyaslayınca bambaşka bir çağ oluyor
    Nasıl bir mantıktır bu?
    Adam bıçaklamak nedir bir yazılım için
  • 09-04-2018, 11:28:17
    #8
    Keleşi getir hanım. İlginç insanlar var doğada. Kolay gelsin size. Parasını gönderin iş olarak, davanızı da açın bence. Siz o arayüzü illa kullanırsınız bir yerde emeğinizi çöpe atmazsınız.
  • 09-04-2018, 11:28:49
    #9
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl bir mantıktır bu?
    Adam bıçaklamak nedir bir yazılım için
    Dediğine göre yazılımcısı bu kişi ile ofiste çalışıyormuş istediklerini yapmamış kendi tabiri ile tepesinin tasını attırmış bıçak olayıda ondan sonra olmuş.



    EyraWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keleşi getir hanım. İlginç insanlar var doğada. Kolay gelsin size. Parasını gönderin iş olarak, davanızı da açın bence. Siz o arayüzü illa kullanırsınız bir yerde emeğinizi çöpe atmazsınız.
    Kendilerinin yazılımları bile eski 1000px çalıştım mobil uyumlu bile istemediler benim bir işime yaramayacak kimseye referans olarak bile göstermem böyle bir firmayı