Nasıl bir mantıktır bu?
Adam bıçaklamak nedir bir yazılım için
Dediğine göre yazılımcısı bu kişi ile ofiste çalışıyormuş istediklerini yapmamış kendi tabiri ile tepesinin tasını attırmış bıçak olayıda ondan sonra olmuş.
Keleşi getir hanım.

İlginç insanlar var doğada. Kolay gelsin size.

Parasını gönderin iş olarak, davanızı da açın bence. Siz o arayüzü illa kullanırsınız bir yerde emeğinizi çöpe atmazsınız.
Kendilerinin yazılımları bile eski 1000px çalıştım mobil uyumlu bile istemediler

benim bir işime yaramayacak kimseye referans olarak bile göstermem böyle bir firmayı