Önceki mesajında benim şuan davam var yazılımcıyı bıçakladım vb. gibi söylemlerde bulundu

Teşrifiniz için teşekkürler ama İstanbul 'da değilim maalesef

Şuan kullandıkları tasarımı görseniz 2006-07 dönemini yansıtıyor. Görselleri paylaşmayacağım fakat gerçekten yaptığım tasarımı eskisi ile kıyaslayınca bambaşka bir çağ oluyor
Nasıl bir mantıktır bu?
Adam bıçaklamak nedir bir yazılım için