• 09-04-2018, 11:32:36
    #10
    Sahsen ben olsam ailemi alir giderdim..al sana ailem diye ve ibreti alem icin g.tun deki donu da alıp salardim ortaya Bu gibi ya..aklari pistlerde gormek isteriz
    Ama sen yinede benim yerimde olma konuşmalari cikti alip gidip şikayetçi ol hocam
  • 09-04-2018, 11:35:37
    #11
    Mega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahsen ben olsam ailemi alir giderdim..al sana ailem diye ve ibreti alem icin g.tun deki donu da alıp salardim ortaya Bu gibi ya..aklari pistlerde gormek isteriz
    Ama sen yinede benim yerimde olma konuşmalari cikti alip gidip şikayetçi ol hocam
    Hahaha hayran kaldığım bir yorum oldu Şikayet konusunda forumun düşüncelerini almak istedim bunu düşünüyorum.
  • 09-04-2018, 11:38:12
    #12
    hocam nerede imiş bu çıkış ? hep beraber gidelim.
  • 09-04-2018, 11:40:38
    #13
    tasarti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam nerede imiş bu çıkış ? hep beraber gidelim.
    Yalova, Çınarcıktayım şuanda Ara ara İstanbul, Avrupa 'da oluyorum ama bugün onlardan birisi değil
  • 09-04-2018, 11:41:44
    #14
    her zaman öyle olur siz güzel bişey ortaya çıkartırsınız ama müşteri beğenmez revize edilir bu seferde istekler karşısında çıkan tasarım kötü olur ancak müşteri hayran kalır. yapacak pek bişey yok malesef ki bu tarz insanlar çok
  • 09-04-2018, 11:43:23
    #15
    Abraxas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her zaman öyle olur siz güzel bişey ortaya çıkartırsınız ama müşteri beğenmez revize edilir bu seferde istekler karşısında çıkan tasarım kötü olur ancak müşteri hayran kalır. yapacak pek bişey yok malesef ki bu tarz insanlar çok
    Ama burada sorunumuz tam olarak şu; " buraları böyle yapalım " dedi öyle yaptım tasarımı ilettim. Gelen revize isteğinde " buraları böyle yapalım " dedi öyle yaptım ilettim. Bu sefer gelen yorumda ilk tasarımda beğendiği kısımları bile beğenmedi kendileri. Şaşkınlıkla okudum revize isteklerini ve hakaretleri
  • 09-04-2018, 11:47:29
    #16
    MovoCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama burada sorunumuz tam olarak şu; " buraları böyle yapalım " dedi öyle yaptım tasarımı ilettim. Gelen revize isteğinde " buraları böyle yapalım " dedi öyle yaptım ilettim. Bu sefer gelen yorumda ilk tasarımda beğendiği kısımları bile beğenmedi kendileri. Şaşkınlıkla okudum revize isteklerini ve hakaretleri
    karmaşa içinde müşteri bence bu müşteri en zor olan müşteri tipidir. isteklerini bir kagıda çizginler siz ona göre yapın hocam en saglıklısı o olur
  • 09-04-2018, 11:49:44
    #17
    Abraxas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karmaşa içinde müşteri bence bu müşteri en zor olan müşteri tipidir. isteklerini bir kagıda çizginler siz ona göre yapın hocam en saglıklısı o olur
    İstekleri yok yaklaşık 10 site ilettiler bu bölümleri çal çırp dediler bende o bölümleri 1e1 olmayacak şekilde tamamen bağımsız renkler ve düzenler olarak şablon yapmak için kullandım
  • 09-04-2018, 11:56:11
    #18
    MovoCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar forumda arayüz bölümü ile ilgisi olan çoğu kişi beni tanır belli başlı forumdan müşterilerim veya sohbetimin olduğu insanlarda var yani demek istediğim hakkımda bilgiye az çok sahip forumun geneli

    3-4 Hafta önce müşterim ile bir toplantı gerçekleştirdim. Anasayfa tasarımı için kendilerinden 500 TL talep ettim daha sonra diğer sayfalar için görüşecektik anasayfamız öncelikliydi. Kendilerine bir tasarım yaptım ve hayatımda ilk defa bu kadar aksi ve kaba bir müşteri ile tanışmış oldum. Müşterinin kendi göz zevki vb. konular hakkında yorum yapmayacağım çünkü kendi sitelerini atsam burada hep beraber gülüp eğleniriz


    Konumuza dönecek olursak ben bu kişiler ile toplantıda revize olacak mı dediklerinde şablonu değiştirmeden revize yapabilirim dedim. İlk tasarım sonrasında şablonu değişecek bir revize isteği geldi neyse dedim yaptım. 2. tasarımı ilettiğimde ise ilk tasarımda beğendikleri yerleri bile beğenmediler " çok ilkel " gibi yorum yaparak eleştri yağmuruna tuttular. Bende daha sonrasında aracılık yapan bir abimize durumu " ben müşterinin kölesi değilim, benim yaptığım işi, beni tasarım ve göz zevki olmayan bir adamın aşağılamasına izin vermem, revize durumlarını toplantıda konuştuk şimdi benden 3. tasarım isteniyor bunu attığımda gene aynı yorumları alacağımı biliyorum " diyerek izah ettim.


    En sonlara doğru geldiğimizde bana paranın üstüne yattın muamelesi yaptılar. Tanıyanlarda bilir beni forumdan isteyenler oluyor yeri geliyor merak ediyorlar diye ücretsiz anasayfa çiziyorum sonra işe başlıyorum. KYK bursunu alıp ödemesini yapıcam abi diyen çocuğa para almadan tasarım yaptım yani açıkçası parada gözüm yok.


    Bugün bana atılan bir mesajı sizinle paylaşmak istiyorum.


    Bu mesajın üstüne nasıl bir yol izlemem gerek sizce ?

    Edit: bu mesajdan önce "benim şuan davam var neden dolayı biliyormusun ? yazılımcımı bıçakladım" diyede söyledi kendisi.

    Bu arada tasarımlarım ve çizgilerim hakkında buradan inceleme yapabilirsiniz.

    bundan daha ala tehdit vardı bize. asarım keserim öldüreceğim . ayrıca hakaretler küfürler vardı smsle bir sürü çıktısını aldık suç duyurusunda bulunduk ama adam suçsuz bulundu. bence uğraşma aracıyla konuş o halletsin.