Sahsen ben olsam ailemi alir giderdim..al sana ailem diye ve ibreti alem icin g.tun deki donu da alıp salardim ortaya Bu gibi ya..aklari pistlerde gormek isteriz
Ama sen yinede benim yerimde olma konuşmalari cikti alip gidip şikayetçi ol hocam
Forumun avukatları içeri!!
19
●1.052
- 09-04-2018, 11:35:37Hahaha hayran kaldığım bir yorum olduMega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayet konusunda forumun düşüncelerini almak istedim bunu düşünüyorum.
- 09-04-2018, 11:40:38Yalova, Çınarcıktayım şuandatasarti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ara ara İstanbul, Avrupa 'da oluyorum ama bugün onlardan birisi değil
- 09-04-2018, 11:43:23Ama burada sorunumuz tam olarak şu; " buraları böyle yapalım " dedi öyle yaptım tasarımı ilettim. Gelen revize isteğinde " buraları böyle yapalım " dedi öyle yaptım ilettim. Bu sefer gelen yorumda ilk tasarımda beğendiği kısımları bile beğenmedi kendileri. Şaşkınlıkla okudum revize isteklerini ve hakaretleriAbraxas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2018, 11:47:29karmaşa içinde müşteri bence bu müşteri en zor olan müşteri tipidir. isteklerini bir kagıda çizginler siz ona göre yapın hocam en saglıklısı o olurMovoCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2018, 11:49:44İstekleri yok yaklaşık 10 site ilettiler bu bölümleri çal çırp dedilerAbraxas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende o bölümleri 1e1 olmayacak şekilde tamamen bağımsız renkler ve düzenler olarak şablon yapmak için kullandım
- 09-04-2018, 11:56:11MovoCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bundan daha ala tehdit vardı bize. asarım keserim öldüreceğim . ayrıca hakaretler küfürler vardı smsle bir sürü çıktısını aldık suç duyurusunda bulunduk ama adam suçsuz bulundu. bence uğraşma aracıyla konuş o halletsin.
Şikayet konusunda forumun düşüncelerini almak istedim bunu düşünüyorum.
