her zaman öyle olur siz güzel bişey ortaya çıkartırsınız ama müşteri beğenmez revize edilir bu seferde istekler karşısında çıkan tasarım kötü olur ancak müşteri hayran kalır. yapacak pek bişey yok malesef ki bu tarz insanlar çok
Ama burada sorunumuz tam olarak şu; " buraları böyle yapalım " dedi öyle yaptım tasarımı ilettim. Gelen revize isteğinde " buraları böyle yapalım " dedi öyle yaptım ilettim. Bu sefer gelen yorumda ilk tasarımda beğendiği kısımları bile beğenmedi kendileri. Şaşkınlıkla okudum revize isteklerini ve hakaretleri