Sahsen ben olsam ailemi alir giderdim..al sana ailem diye ve ibreti alem icin g.tun deki donu da alıp salardim ortaya Bu gibi ya..aklari pistlerde gormek isteriz
Ama sen yinede benim yerimde olma konuşmalari cikti alip gidip şikayetçi ol hocam
Hahaha hayran kaldığım bir yorum oldu

Şikayet konusunda forumun düşüncelerini almak istedim bunu düşünüyorum.