Forumun avukatları içeri!! - Sayfa 3 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Forumun avukatları içeri!!
19
●
1.052
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Forumun avukatları içeri!!
1
2
3
09-04-2018, 13:08:36
#19
MovoCreative
dertliA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bundan daha ala tehdit vardı bize. asarım keserim öldüreceğim . ayrıca hakaretler küfürler vardı smsle bir sürü çıktısını aldık suç duyurusunda bulunduk ama adam suçsuz bulundu. bence uğraşma aracıyla konuş o halletsin.
Bakalım şimdilik ekran görüntülerini aldım bekliyorum
09-04-2018, 13:35:37
#20
Type
@monocreative; avukatlık bir durum yok kendin suç duyurusunda bulunabilirsin. İnternette bir sürü bununla ilgili doküman mevcut
1
2
3
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler