Ama burada sorunumuz tam olarak şu; " buraları böyle yapalım " dedi öyle yaptım tasarımı ilettim. Gelen revize isteğinde " buraları böyle yapalım " dedi öyle yaptım ilettim. Bu sefer gelen yorumda ilk tasarımda beğendiği kısımları bile beğenmedi kendileri. Şaşkınlıkla okudum revize isteklerini ve hakaretleri
karmaşa içinde müşteri bence bu müşteri en zor olan müşteri tipidir. isteklerini bir kagıda çizginler siz ona göre yapın hocam en saglıklısı o olur