Sizi o kadar çok anlayabiliyorum ki. Göz zevki olmayan çok müşteri ile tanıştım adamlar taş devri tasarımlarını beğenip modern tasarım hattına sahip çalışmalarıma çokca ilkel kötü rezalet yorumlarını almıştım. Benim lafım genelde şu şekilde oluyor. Tasarımı beğenmiyorsanız gidin özalitçide yaptırın... Amma velakin sizin konunuza gelirsek hocam İstanbuldaysanız dilerseniz şu iş çıkışına katılmak isterim. Birde bu ss leri kişiye hakaret suçundan dava edebilirsiniz. lan kelimesinin bile para cezası var.