Yönlendirmeler yanlış. Tezliye giremeyeceğini düşünerek tezsiz yüksek lisans yapacağını düşündüğümüzde maksimum 1.5 yıl erteleme şansın olur, çünkü tezsiz yüksek lisans 3 dönemdir. Tezli yaparsan da maksimum 2 yıl olması lazım +1 veya 2 yıl daha olabilir ama tezli malum özel şartları olan bir şey ha deyince olmaz. Yeni mezunsan +2 zaten kafadan tecil hakkın var bunu da belirteyim.
Yapacağın en mantıklı şey tezsiz falan karıştırmadan öncelikle +2 yıl yeni mezun tecilini almandır. 1.5 yıl sonra falan da tezsiz yaparsın + 1.5 yıl daha alırsın, işler karışmamış olur.
Askerlik Tecili Hakkında
34
●1.919
- 01-02-2018, 19:32:56vatandaşliktan nasil çıktıSrCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)
- 01-02-2018, 20:32:35Ya 2 gündür sistem arızalı diye geri gönderiyorlar, yarın tekrar gideceğim ve son günüm. 25 gidiş+25 dönüş 50km yol yapıyorum. Allah kimseyi devlet dairelerine düşürmesin, ne zaman resmi bir kurumda işim olsa ya sistem arızalanıyor ya da şunlar şunlar eksik diye geri gönderiyorlar
- 01-02-2018, 21:25:13Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Birisi macar birisi sırp vatandaşıydı türk vatandaşlık haklarının bir kısmından feragat ediyorsun (oy kullanma, askere gitme ve kamuda çalışma) sana mavi kart veriyorlar. Tc kimlik numaran vs değişmiyor. Araştırabilirsin. Bir çok kişi bunu yaptı tabi bunu yapman için çifte vatandaş olman gerekiyor. Ayrıca mavi kart alan kişiler üniversite sınavına YÖS'ten yabancı öğrenci olarak giriyor. Çifte vatandaş olup mavi kart almayan kişiler yine normal bir şekilde askerliğini yapıyor, normal şekilde üniversite sınavına giriyor.adanali01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2018, 08:57:21Aöf de okuduğun sürece 6 ayda bir harç yatırıyorsun o ücreti yatırdığın sürece derslerine sınavlarına girmesende 29 yaşa kadar tecillisin.Flexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam normalde yapılıyorda o yöntemini bilememiş.SrCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yönlendirmeler doğru , yöntem bilinmesi gerekir. Eğer amacı askerliği şimdilik erteletmekse işlerinden dolayı daha ileride gitmek istiyorsa 4 yılı bitirdikten sonra Ücretsiz 2 yıl tecil hakkı veriyorlar bunu daha öncede belirttim.MBNS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
okul okumana gerek yok. o 2 yıllık süre dolduktan sonra yüksek lisansta dönem sonunda bölüm değiştirerek 35 yaşınakadar erteletebiliyorsun. Bu forumda bile canlı örnekleri var 
Hocam sistem arızası gittiğiniz yerdemi yoksa genel mi ? Eğer gittiğiniz yerde ise size en yakın başka askerlik şubesine gidebilirsiniz. Bütün askerlik şubeleri oluyor.FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-02-2018, 13:44:58Buradaki şubede sadece hocam. Birde sizi hazır yakalamışken bir soru daha sorayım; 2 yıl daha erteledim diyelim ben sonrasında tekrar erteleme işlemini nasıl yapabilirim? Eğer lisans mezunuysanız ikinci bir üniversitenin(AÖF) tecil sebebi olmadığı söylenmiş.uzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2018, 13:59:26Hocam sağlıklı cevap verebilmek için doğum yılınızı bilmem gerekir.FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2018, 18:27:131992, sanırım olmuyor sordum bugün tekrar erteletme hakkım var mı diye yüksek lisans dediler.uzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle