uzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sağlıklı cevap verebilmek için doğum yılınızı bilmem gerekir.
1992, sanırım olmuyor sordum bugün tekrar erteletme hakkım var mı diye yüksek lisans dediler.