Ya 2 gündür sistem arızalı diye geri gönderiyorlar, yarın tekrar gideceğim ve son günüm. 25 gidiş+25 dönüş 50km yol yapıyorum. Allah kimseyi devlet dairelerine düşürmesin, ne zaman resmi bir kurumda işim olsa ya sistem arızalanıyor ya da şunlar şunlar eksik diye geri gönderiyorlar