SrCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lisans(4 yıl)+Yüsek Lisans (1.5 yıl) sonrasında ekstra tecil yapılamıyor. Hadi doktora falan yapsan onu bilmiyorum ama 2 arkadaşım bu pozisyondaydı ve tecil edemediği için vatandaşlıktan çıktı
vatandaşliktan nasil çıktı )