DenqeSiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Para Birimimiz DOLAR Olsa İdi?
16
●1.186
- 20-11-2017, 19:45:54Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.O ülkeler kendileri birşey üretmediği ve petrollerini de gayrimüslimlere peşkeş çekmeye devam ettiği sürece, isterse 150 ülke birleşsin, böyle değer kaybına devam eder. Müslüman-Hıristiyan gibi bir durum yok ticaret ve üretimde. Zeka var, mantık var.
- 20-11-2017, 19:48:54En azından para birimi dolar olan ülkeler gibi 500 dolarlık ürünü 500 dolara alırdık 4 katı fiyatına gelmesi gerekmezdi ötv kdv ztv btv alfabe nin tüm harfleri için de vergi vermezdik para birimimiz dolar olmasını hayal etmek yerini aldığımız arabaların telefonların kameraların ülkemiz de üretilmesini hayal etseydik daha iyi olurdu benim gözümde türk malı çoğu ürün çin malından daha kalitesiz.
Doğrumu böyle şeyler?
