• 20-11-2017, 19:45:54
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütün müslüman ülkelerinin birleşip büyük müslüman devleti olsaydı tek para brimi olsaydı dolar euro ve müslüman parası olsaydı ne olurdu
    O ülkeler kendileri birşey üretmediği ve petrollerini de gayrimüslimlere peşkeş çekmeye devam ettiği sürece, isterse 150 ülke birleşsin, böyle değer kaybına devam eder. Müslüman-Hıristiyan gibi bir durum yok ticaret ve üretimde. Zeka var, mantık var.
  • 20-11-2017, 19:48:54
    #11
    En azından para birimi dolar olan ülkeler gibi 500 dolarlık ürünü 500 dolara alırdık 4 katı fiyatına gelmesi gerekmezdi ötv kdv ztv btv alfabe nin tüm harfleri için de vergi vermezdik para birimimiz dolar olmasını hayal etmek yerini aldığımız arabaların telefonların kameraların ülkemiz de üretilmesini hayal etseydik daha iyi olurdu benim gözümde türk malı çoğu ürün çin malından daha kalitesiz.
  • 20-11-2017, 19:51:53
    #12
    türk malına destek verelim en azından ben destek veriyorum vermeye devam ediyorum örnek vestel lcd ekran, vestel telefon vestel tablet ...
  • 20-11-2017, 19:54:37
    #13
    3-4 tl ile alacağımız şeyi 1 dolar ile alırdık. Hakketten arkadaş para basar basar herşeyi alırdık. Paranın değeri o kadar da düşmezdi sonuçta bi dünya ülkenin para birimi dolar Doğrumu böyle şeyler?
  • 20-11-2017, 19:58:28
    #14
    önemli olan para birimi mi yani
    buradaki arkadaşlarımızın düz mantıkla düşündüğünü ekonomistler düşünemiyor mu ?
    1 dolara daha çok şey mi alırdınız ? çok komik cevaplar var şu sokak röportajlarına dönmüş
  • 20-11-2017, 20:09:22
    #15
    Önemli olan para birimi değil üretim ve vergi hakkından haddin den fazla vergi
  • 21-11-2017, 13:34:22
    #16
    Tabela işine girerdim. Bir milyoncular tabela değiştirmesi lazım nede olsa
  • 21-11-2017, 13:43:11
    #17
    Maaşlar 400 Dolar olurdu. Ama tüm ihtiyaçlar 1 TL > 1 $ olurdu. Kısaca Almanya'nın Marktan Euroya geçişi gibi...