Bütün müslüman ülkelerinin birleşip büyük müslüman devleti olsaydı tek para brimi olsaydı dolar euro ve müslüman parası olsaydı ne olurdu
O ülkeler kendileri birşey üretmediği ve petrollerini de gayrimüslimlere peşkeş çekmeye devam ettiği sürece, isterse 150 ülke birleşsin, böyle değer kaybına devam eder. Müslüman-Hıristiyan gibi bir durum yok ticaret ve üretimde. Zeka var, mantık var.