3-4 tl ile alacağımız şeyi 1 dolar ile alırdık. Hakketten arkadaş para basar basar herşeyi alırdık. Paranın değeri o kadar da düşmezdi sonuçta bi dünya ülkenin para birimi dolar Doğrumu böyle şeyler?