• 20-11-2017, 19:35:21
    #1
    Ülkemizin para birimi dolar olsa idi neler olurdu cevapları alalım arkadaşlar? Beklentileriniz ne olurdu?
  • 20-11-2017, 19:38:07
    #2
    1400 tl asgari ücret yerine 1400 dolar mı verecekler di :d 400 dolar aylık gelirin olacaktı. Ukranya gibi bir yer olurdu.
  • 20-11-2017, 19:39:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Aynı tas aynı hamam
  • 20-11-2017, 19:42:18
    #4
    1 dolar 3.90 dolar olurdu muhtemelen dolar paradoksu
  • 20-11-2017, 19:42:18
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dolar karşısında kendi para birimimiz değer kaybetmeyeceği için, domaini hâlâ 11 dolara alacaktık. Bir zamanlar 17-18 TL idi.
    https://eksisozluk.com/1-dolarin-2-tl-olmasi--2974686 (2011)
  • 20-11-2017, 19:43:36
    #6
    Bütün müslüman ülkelerinin birleşip büyük müslüman devleti olsaydı tek para brimi olsaydı dolar euro ve müslüman parası olsaydı ne olurdu
  • 20-11-2017, 19:44:01
    #7
    1$ hala 1$ olacaktı
  • 20-11-2017, 19:44:55
    #8
    dolar zor da euro olurdu belki. para birimi değiştiripde refaha eren ulke hiç görmedim
  • 20-11-2017, 19:45:16
    #9
    1$'a döner yerdim