En azından para birimi dolar olan ülkeler gibi 500 dolarlık ürünü 500 dolara alırdık 4 katı fiyatına gelmesi gerekmezdi ötv kdv ztv btv alfabe nin tüm harfleri için de vergi vermezdik para birimimiz dolar olmasını hayal etmek yerini aldığımız arabaların telefonların kameraların ülkemiz de üretilmesini hayal etseydik daha iyi olurdu benim gözümde türk malı çoğu ürün çin malından daha kalitesiz.