önemli olan para birimi mi yani
buradaki arkadaşlarımızın düz mantıkla düşündüğünü ekonomistler düşünemiyor mu ?
1 dolara daha çok şey mi alırdınız ? çok komik cevaplar var şu sokak röportajlarına dönmüş