• 15-02-2017, 23:33:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar yakın zamanda şahıs şirketi kurmak için girişimlere başlıyorum fakat sormak istediğim şey bağkur ödemek durumundayız diye biliyorum her ay bu bağkuru ödemezsek ne gibi sonuçlarla karşı karşıya kalıyoruz
  • 15-02-2017, 23:37:10
    #2
    Sigortasız çalışandan farkınız olmuyor. emekli biri üzerinden açarsanız firmayı, bağkur ödemezsiniz.
  • 15-02-2017, 23:51:48
    #3
    www.hostmatik.com.tr
    Ayrıca başka bir yerde sigortalıysanız (ssk) yine bağkur ödemiyorsunuz.
  • 16-02-2017, 00:12:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigortasız çalışandan farkınız olmuyor. emekli biri üzerinden açarsanız firmayı, bağkur ödemezsiniz.
    Öyle bir alternatifim malesef yok bu bağkuru ödemediğin zaman herhangi bir sorun teşkil ediyormu sadece onu merak ediyorum
  • 16-02-2017, 00:16:10
    #5
    Destperav adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle bir alternatifim malesef yok bu bağkuru ödemediğin zaman herhangi bir sorun teşkil ediyormu sadece onu merak ediyorum
    Firma açıpta bağkuru ödememe gibi bir lüksünüz yok. Muhasebeciye "bu ay ben vergimi ödemiyorum" diyebilirseniz , bize de anlatın nasiplenelim, bağkurunu da ödememe şansı bulmuşsun demektir. Firma açıp ta bağkuru zate ndirek başlatmanız gerekiyor.
  • 16-02-2017, 00:32:04
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba Bağkur ödemek zor geliyor ise firma açmamanızı tavsiye ederim.
    Bağkur yok sağlık hizmeti yok ilerde emeklilik yok (ilerisi için ememklilik zaten şuan için şahibeli)

    Bağkur ödemesi zor gelen yarın vergide ödememek ister buda onun sonu olur.

    firma kuracaksanız herşeyi hakkı ile yapmayı göze alarak başlayın..
  • 16-02-2017, 00:36:33
    #7
    Ben bu konuyu açmıştım ve firması olan kişiler her ay 1500 tl yakın masrafı olduğunu söyledi bunun içinde sigorta dukkan kirası veya ofis kirası ve muhasebeci masrafı

    Şahıs şirketi açacaksanız en az ayda 10 bin geliriniz olsun ki ileride kredi çekmek için bankaların yanında itibar sahibi olun ve gelire göre yüksek kredi alırsınız ve güzel yatırımlar yapabilirsiniz.

    Örneğin adsenseden ayda temiz 10 bin kazanıyorsanız
  • 16-02-2017, 00:37:20
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    Kendi üzerinize firma açılışı yaptığınız anda başka yerde sgk'nız yoksa otomatik olarak bağkur işlemeye başlar. Her ay borç olarak işlenir, kaçış yok.

    Güncel bağkur taban primi yüzde 5 indirimli olarak 520-530 tl civarıdır.
  • 16-02-2017, 00:37:57
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bayraktar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Bağkur ödemek zor geliyor ise firma açmamanızı tavsiye ederim.
    Bağkur yok sağlık hizmeti yok ilerde emeklilik yok (ilerisi için ememklilik zaten şuan için şahibeli)

    Bağkur ödemesi zor gelen yarın vergide ödememek ister buda onun sonu olur.

    firma kuracaksanız herşeyi hakkı ile yapmayı göze alarak başlayın..
    Konuyu çarpıtmayalım hocam kazandığımız paranın neredeyse yarısı zaten devlete gidiyoken bağkuru ödemek elbette istemez insan sonrada işsizlik oranı nedden bu kadar yüksek yahu kardeşim vergi oranlarını düşür ondan sonra bak bakalım nasıl oluyor iş kuramaz hale getiriyolar insanı