Konuyu çarpıtmayalım hocam kazandığımız paranın neredeyse yarısı zaten devlete gidiyoken bağkuru ödemek elbette istemez insan sonrada işsizlik oranı nedden bu kadar yüksek yahu kardeşim vergi oranlarını düşür ondan sonra bak bakalım nasıl oluyor iş kuramaz hale getiriyolar insanı
İnsanlarımız; Kazancımızın yarısını bırakın, %10 verseler ülke olarak ta daha iyi durumlara gelirdik.
Vergi vermemek adına her yola başvurmaya çalışan milletiz.
Hepimiz buradan sallıyoruz. Yurt dışında yaşayanlara sorun bakalım 1 kuruş vergi kaçırabiliyorlar mı?
Kaldı ki şahıs şirketi açtınız diyelim.
100 liralık satış yaptınız mı, 100 lira üzerinden vergi verilmiyor.
100 liralık ürün kaça geliyor? bu giderdir.
Kira, telefon, internet bunların hepsi giderdir. Ay sonu muhasebeci hesaplar gelir gider sonrası vergi çıkar.
Milletimiz giyim, yemek ne bulursa fatura toplar. Utanmasalar w.c. faturası da eklerler.
Sonrada devlet kabahatli.