• 16-02-2017, 00:42:14
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Destperav adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu çarpıtmayalım hocam kazandığımız paranın neredeyse yarısı zaten devlete gidiyoken bağkuru ödemek elbette istemez insan sonrada işsizlik oranı nedden bu kadar yüksek yahu kardeşim vergi oranlarını düşür ondan sonra bak bakalım nasıl oluyor iş kuramaz hale getiriyolar insanı
    Merhaba ben konuyu çarpıtmıyor um süreci anlatıyorum elbette sonuçlarına katlanacak olan sizsiniz.

    Firma kaydını yaptığınız andan itibaren vergi ile Bağ-Kur başlamış oluyor.
    ödeyip ödememek size kalmış bu sizin borç hanenize sürekli birikiyor.

    bir gün hastanede veya bir devlet dairesinde işiniz olduğunda bu borç karşınıza mutlaka çıkacaktır.
  • 16-02-2017, 01:17:41
    #11
    Firma açtığınız anda herhangi bir yerde "sigortalı" olarak çalışmıyorsanız otomatik olarak bağkurunuz zaten başlıyor.
    Ödemezseniz ise sürekli olarak borç işliyor ve faiz biniyor.
  • 16-02-2017, 01:18:50
    #12
    Destperav adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu çarpıtmayalım hocam kazandığımız paranın neredeyse yarısı zaten devlete gidiyoken bağkuru ödemek elbette istemez insan sonrada işsizlik oranı nedden bu kadar yüksek yahu kardeşim vergi oranlarını düşür ondan sonra bak bakalım nasıl oluyor iş kuramaz hale getiriyolar insanı
    İnsanlarımız; Kazancımızın yarısını bırakın, %10 verseler ülke olarak ta daha iyi durumlara gelirdik.

    Vergi vermemek adına her yola başvurmaya çalışan milletiz.

    Hepimiz buradan sallıyoruz. Yurt dışında yaşayanlara sorun bakalım 1 kuruş vergi kaçırabiliyorlar mı?

    Kaldı ki şahıs şirketi açtınız diyelim.

    100 liralık satış yaptınız mı, 100 lira üzerinden vergi verilmiyor.

    100 liralık ürün kaça geliyor? bu giderdir.
    Kira, telefon, internet bunların hepsi giderdir. Ay sonu muhasebeci hesaplar gelir gider sonrası vergi çıkar.

    Milletimiz giyim, yemek ne bulursa fatura toplar. Utanmasalar w.c. faturası da eklerler.

    Sonrada devlet kabahatli.
  • 16-02-2017, 02:02:11
    #13
    Üyeliği durduruldu
    BiELOF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlarımız; Kazancımızın yarısını bırakın, %10 verseler ülke olarak ta daha iyi durumlara gelirdik.

    Vergi vermemek adına her yola başvurmaya çalışan milletiz.

    Hepimiz buradan sallıyoruz. Yurt dışında yaşayanlara sorun bakalım 1 kuruş vergi kaçırabiliyorlar mı?

    Kaldı ki şahıs şirketi açtınız diyelim.

    100 liralık satış yaptınız mı, 100 lira üzerinden vergi verilmiyor.

    100 liralık ürün kaça geliyor? bu giderdir.
    Kira, telefon, internet bunların hepsi giderdir. Ay sonu muhasebeci hesaplar gelir gider sonrası vergi çıkar.

    Milletimiz giyim, yemek ne bulursa fatura toplar. Utanmasalar w.c. faturası da eklerler.

    Sonrada devlet kabahatli.
    Herkesin durumu farklı hocam iş sormaya geldiğinde herkes vergisini ödüyor yurt içi yurt dışı durumu yok bu işin
  • 16-02-2017, 15:00:25
    #14
    Şahıs firmasını Emekli birinin üzerine açarsanız Bağ-kur ödemek durumunda kalmazsınız. Bunun dışında Aylık 33 TL KDV GERÇEK VERGİSİ ödemeniz olur, yapacağınız işe göre kdv, stopaj, gelir vergisi, firmanız da dekor ve tabela varsa Belediye'ye Reklam vergisi ödersiniz.