Konuyu çarpıtmayalım hocam kazandığımız paranın neredeyse yarısı zaten devlete gidiyoken bağkuru ödemek elbette istemez insan sonrada işsizlik oranı nedden bu kadar yüksek yahu kardeşim vergi oranlarını düşür ondan sonra bak bakalım nasıl oluyor iş kuramaz hale getiriyolar insanı
Merhaba ben konuyu çarpıtmıyor um süreci anlatıyorum elbette sonuçlarına katlanacak olan sizsiniz.
Firma kaydını yaptığınız andan itibaren vergi ile Bağ-Kur başlamış oluyor.
ödeyip ödememek size kalmış bu sizin borç hanenize sürekli birikiyor.
bir gün hastanede veya bir devlet dairesinde işiniz olduğunda bu borç karşınıza mutlaka çıkacaktır.