Konu
Şahıs şirketi hakkında
16-02-2017, 01:17:41
#11
usmbilisim
Firma açtığınız anda herhangi bir yerde "sigortalı" olarak çalışmıyorsanız otomatik olarak bağkurunuz zaten başlıyor.
Ödemezseniz ise sürekli olarak borç işliyor ve faiz biniyor.