AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sigortasız çalışandan farkınız olmuyor. emekli biri üzerinden açarsanız firmayı, bağkur ödemezsiniz.
Öyle bir alternatifim malesef yok bu bağkuru ödemediğin zaman herhangi bir sorun teşkil ediyormu sadece onu merak ediyorum