Merhaba Bağkur ödemek zor geliyor ise firma açmamanızı tavsiye ederim.
Bağkur yok sağlık hizmeti yok ilerde emeklilik yok (ilerisi için ememklilik zaten şuan için şahibeli)
Bağkur ödemesi zor gelen yarın vergide ödememek ister buda onun sonu olur.
firma kuracaksanız herşeyi hakkı ile yapmayı göze alarak başlayın..