Destperav adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle bir alternatifim malesef yok bu bağkuru ödemediğin zaman herhangi bir sorun teşkil ediyormu sadece onu merak ediyorum
Firma açıpta bağkuru ödememe gibi bir lüksünüz yok. Muhasebeciye "bu ay ben vergimi ödemiyorum" diyebilirseniz , bize de anlatın nasiplenelim, bağkurunu da ödememe şansı bulmuşsun demektir. Firma açıp ta bağkuru zate ndirek başlatmanız gerekiyor.