merhaba arkadaşlar yakın zamanda şahıs şirketi kurmak için girişimlere başlıyorum fakat sormak istediğim şey bağkur ödemek durumundayız diye biliyorum her ay bu bağkuru ödemezsek ne gibi sonuçlarla karşı karşıya kalıyoruz