• 15-02-2017, 21:29:09
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Bilgilerin güncelliği ve doğruluğu açısından yakın zamanda yapmış olan ya da hali hazırda yapmakta olan arkadaşlardan cevap bekliyorum.

    -Tezli veya tezsiz yüksek lisans askerlik tecilini ne kadar uzatır?
    -Yüksek lisans yaparken okuldan kaydı sildirip tecili de iptal ettirdikten sonra yeni bir yüksek lisans bölümüne kayıt yaptırarak tecili tekrar uzatabilir miyiz?

    İnternette çok farklı bilgiler olduğu için birinci ağızlardan öğrenmek adına soruyorum.
    Şimdiden çok teşekkür ederim.
  • 16-02-2017, 19:42:18
    #2
    Güncel
  • 16-02-2017, 19:57:30
    #3
    İlk sorunun cevabı güncel olarak kayıt tarihinden itibaren
    Tezli 3 yıl, tezsiz 1.5 yıl
    İkinci soruya yanlış bilgi vermemek adına askerlik şubesine telefon ederek veya giderek bilgi alabilirsiniz.
  • 16-02-2017, 20:11:03
    #4
    webster99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk sorunun cevabı güncel olarak kayıt tarihinden itibaren
    Tezli 3 yıl, tezsiz 1.5 yıl
    İkinci soruya yanlış bilgi vermemek adına askerlik şubesine telefon ederek veya giderek bilgi alabilirsiniz.
    İlgi ve alakanız için teşekkür ederim.
  • 16-02-2017, 21:27:47
    #5
    maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Bilgilerin güncelliği ve doğruluğu açısından yakın zamanda yapmış olan ya da hali hazırda yapmakta olan arkadaşlardan cevap bekliyorum.

    -Tezli veya tezsiz yüksek lisans askerlik tecilini ne kadar uzatır?
    -Yüksek lisans yaparken okuldan kaydı sildirip tecili de iptal ettirdikten sonra yeni bir yüksek lisans bölümüne kayıt yaptırarak tecili tekrar uzatabilir miyiz?

    İnternette çok farklı bilgiler olduğu için birinci ağızlardan öğrenmek adına soruyorum.
    Şimdiden çok teşekkür ederim.
    -Tezli 3, tezsiz 1,5 yıl uzatır.
    -Yüksek yaparken okuldan kaydını sildirip askeriyeye haber etmeden yeni bir yüksek lisansa başlarsan sıkıntı olmaz yani uzar. Askeriyeye haber verince de -tahminen- bir süre verir, o süre içerisinde ya askere gidersin ya da yeni bir yüksek lisansa başlarsın. Haber etmemen daha mantıklı olur.

    Değişti mi bilmiyorum, yine de sormakta fayda var.
  • 16-02-2017, 23:43:13
    #6
    Bloglava adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -Tezli 3, tezsiz 1,5 yıl uzatır.
    -Yüksek yaparken okuldan kaydını sildirip askeriyeye haber etmeden yeni bir yüksek lisansa başlarsan sıkıntı olmaz yani uzar. Askeriyeye haber verince de -tahminen- bir süre verir, o süre içerisinde ya askere gidersin ya da yeni bir yüksek lisansa başlarsın. Haber etmemen daha mantıklı olur.

    Değişti mi bilmiyorum, yine de sormakta fayda var.
    Teşekkürler hocam, araştırmalara devam edeyim ben.

    Güncel durumu bilen arkadaşlar da yazarsa on numara olur.
  • 18-02-2017, 22:19:47
    #7
    Konuya vakıf arkadaşlardan cevap bekliyorum, teşekkürler.
  • 18-02-2017, 22:56:23
    #8
    Bende kaç gündür araştırıyorum.Tezsiz yüksek lisans en fazla 3 dönem oluyormuş.
    Yani 1,5 yıl tecil hakkı veriyor.Tezlide ise 3 yıl.

    Uzaktan öğretim felan araştırdınız mı hocam en ucuz hangi üniversite var?
  • 19-02-2017, 00:41:01
    #9
    ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende kaç gündür araştırıyorum.Tezsiz yüksek lisans en fazla 3 dönem oluyormuş.
    Yani 1,5 yıl tecil hakkı veriyor.Tezlide ise 3 yıl.

    Uzaktan öğretim felan araştırdınız mı hocam en ucuz hangi üniversite var?
    Hocam 2. sorumun cevabı eğer olumlu olursa uzaktan eğitim olayını araştıracağım ve tezsiz olana yöneleceğim. Fakat olumsuz olması durumunda 3 yıl uzaması için tezli olanı tercih edeceğim.

    Kesin olarak öğrenirsem okulları araştırıp size de söylerim.