Merhaba arkadaşlar,
Bilgilerin güncelliği ve doğruluğu açısından yakın zamanda yapmış olan ya da hali hazırda yapmakta olan arkadaşlardan cevap bekliyorum.
-Tezli veya tezsiz yüksek lisans askerlik tecilini ne kadar uzatır?
-Yüksek lisans yaparken okuldan kaydı sildirip tecili de iptal ettirdikten sonra yeni bir yüksek lisans bölümüne kayıt yaptırarak tecili tekrar uzatabilir miyiz?
İnternette çok farklı bilgiler olduğu için birinci ağızlardan öğrenmek adına soruyorum.
Şimdiden çok teşekkür ederim.
Yüksek Lisans ve Askerlik Tecil Hakkında
16
●1.258
- 16-02-2017, 20:11:03İlgi ve alakanız için teşekkür ederim.webster99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2017, 21:27:47-Tezli 3, tezsiz 1,5 yıl uzatır.maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-Yüksek yaparken okuldan kaydını sildirip askeriyeye haber etmeden yeni bir yüksek lisansa başlarsan sıkıntı olmaz yani uzar. Askeriyeye haber verince de -tahminen- bir süre verir, o süre içerisinde ya askere gidersin ya da yeni bir yüksek lisansa başlarsın. Haber etmemen daha mantıklı olur.
Değişti mi bilmiyorum, yine de sormakta fayda var. - 16-02-2017, 23:43:13Teşekkürler hocam, araştırmalara devam edeyim ben.Bloglava adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güncel durumu bilen arkadaşlar da yazarsa on numara olur. - 19-02-2017, 00:41:01Hocam 2. sorumun cevabı eğer olumlu olursa uzaktan eğitim olayını araştıracağım ve tezsiz olana yöneleceğim. Fakat olumsuz olması durumunda 3 yıl uzaması için tezli olanı tercih edeceğim.ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesin olarak öğrenirsem okulları araştırıp size de söylerim.