• 19-02-2017, 00:42:47
    #10
    Tezli 6 Dönem okuma hakkınız var + 1 yıl

    Tezsiz 3 dönem okuma hakkınız var + 1 yıl

    Saygılar.
  • 19-02-2017, 01:53:23
    #11
    vvhy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tezli 6 Dönem okuma hakkınız var + 1 yıl

    Tezsiz 3 dönem okuma hakkınız var + 1 yıl

    Saygılar.
    İlginiz için teşekkürler. 2. soruya da cevap bulsak tam olacak.
  • 19-02-2017, 02:20:31
    #12
    Geçen ikinci soruya benzer şuna denk gelmiştim: https://www.eksiduyuru.com/duyuru/11...isans-askerlik
  • 19-02-2017, 11:37:28
    #13
    AhmetCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen ikinci soruya benzer şuna denk gelmiştim: https://www.eksiduyuru.com/duyuru/11...isans-askerlik
    Teşekkürler hocam çok faydalı oldu.
  • 19-02-2017, 11:42:52
    #14
    Bunun yanı sıra mezun olduktan sonra 2 yıl mazeretsiz tecil hakkın var. Bu ay içerisinde yaptırdım.
  • 19-02-2017, 11:51:14
    #15
    BroDomain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun yanı sıra mezun olduktan sonra 2 yıl mazeretsiz tecil hakkın var. Bu ay içerisinde yaptırdım.
    Evet biliyorum hocam. O bittiği için böyle arayışlara girdik.
  • 19-02-2017, 12:16:14
    #16
    @maviuan hocam izninizle bende bir soru sormak istiyorum.
    Yeni mezun birisinin askerlik tecili için herhangi bir işlem yapmasına gerek var mı? E-Devlet üzerinden zaten ne zamana kadar tecilli olduğu gözüküyor. Yani hiçbir işlem yapılmasa bile 2 yıl tecilli olmuyor mu zaten?
  • 19-02-2017, 12:28:31
    #17
    N2Lock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @maviuan hocam izninizle bende bir soru sormak istiyorum.
    Yeni mezun birisinin askerlik tecili için herhangi bir işlem yapmasına gerek var mı? E-Devlet üzerinden zaten ne zamana kadar tecilli olduğu gözüküyor. Yani hiçbir işlem yapılmasa bile 2 yıl tecilli olmuyor mu zaten?
    Ben cevaplayayım hocam.

    Mezun olduğumda askerliğim edevlet üzerinde tecilli gözüküyordu fakat askerlik şubesini aradığımda edevlet üzerinde görünen tecil tarihinin yanlış olduğu ve askerlik şubesine gelerek güncelleme yapmam gerektiği söylendi.

    Mezun olduktan sonra askerlik şubesini arayıp bilgi almanızda fayda var.