Tezli 6 Dönem okuma hakkınız var + 1 yıl
Tezsiz 3 dönem okuma hakkınız var + 1 yıl
Saygılar.
Yüksek Lisans ve Askerlik Tecil Hakkında
16
●1.258
- 19-02-2017, 01:53:23İlginiz için teşekkürler. 2. soruya da cevap bulsak tam olacak.vvhy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2017, 02:20:31Geçen ikinci soruya benzer şuna denk gelmiştim: https://www.eksiduyuru.com/duyuru/11...isans-askerlik
- 19-02-2017, 11:37:28Teşekkürler hocam çok faydalı oldu.AhmetCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2017, 11:51:14Evet biliyorum hocam. O bittiği için böyle arayışlara girdik.BroDomain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2017, 12:16:14@maviuan hocam izninizle bende bir soru sormak istiyorum.
Yeni mezun birisinin askerlik tecili için herhangi bir işlem yapmasına gerek var mı? E-Devlet üzerinden zaten ne zamana kadar tecilli olduğu gözüküyor. Yani hiçbir işlem yapılmasa bile 2 yıl tecilli olmuyor mu zaten? - 19-02-2017, 12:28:31Ben cevaplayayım hocam.N2Lock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mezun olduğumda askerliğim edevlet üzerinde tecilli gözüküyordu fakat askerlik şubesini aradığımda edevlet üzerinde görünen tecil tarihinin yanlış olduğu ve askerlik şubesine gelerek güncelleme yapmam gerektiği söylendi.
Mezun olduktan sonra askerlik şubesini arayıp bilgi almanızda fayda var.