@maviuan hocam izninizle bende bir soru sormak istiyorum.
Yeni mezun birisinin askerlik tecili için herhangi bir işlem yapmasına gerek var mı? E-Devlet üzerinden zaten ne zamana kadar tecilli olduğu gözüküyor. Yani hiçbir işlem yapılmasa bile 2 yıl tecilli olmuyor mu zaten?
Ben cevaplayayım hocam.
Mezun olduğumda askerliğim edevlet üzerinde tecilli gözüküyordu fakat askerlik şubesini aradığımda edevlet üzerinde görünen tecil tarihinin yanlış olduğu ve askerlik şubesine gelerek güncelleme yapmam gerektiği söylendi.
Mezun olduktan sonra askerlik şubesini arayıp bilgi almanızda fayda var.