@maviuan hocam izninizle bende bir soru sormak istiyorum.
Yeni mezun birisinin askerlik tecili için herhangi bir işlem yapmasına gerek var mı? E-Devlet üzerinden zaten ne zamana kadar tecilli olduğu gözüküyor. Yani hiçbir işlem yapılmasa bile 2 yıl tecilli olmuyor mu zaten?