Bende kaç gündür araştırıyorum.Tezsiz yüksek lisans en fazla 3 dönem oluyormuş.
Yani 1,5 yıl tecil hakkı veriyor.Tezlide ise 3 yıl.

Uzaktan öğretim felan araştırdınız mı hocam en ucuz hangi üniversite var?