ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende kaç gündür araştırıyorum.Tezsiz yüksek lisans en fazla 3 dönem oluyormuş.
Yani 1,5 yıl tecil hakkı veriyor.Tezlide ise 3 yıl.

Uzaktan öğretim felan araştırdınız mı hocam en ucuz hangi üniversite var?
Hocam 2. sorumun cevabı eğer olumlu olursa uzaktan eğitim olayını araştıracağım ve tezsiz olana yöneleceğim. Fakat olumsuz olması durumunda 3 yıl uzaması için tezli olanı tercih edeceğim.

Kesin olarak öğrenirsem okulları araştırıp size de söylerim.