maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,

Bilgilerin güncelliği ve doğruluğu açısından yakın zamanda yapmış olan ya da hali hazırda yapmakta olan arkadaşlardan cevap bekliyorum.

-Tezli veya tezsiz yüksek lisans askerlik tecilini ne kadar uzatır?
-Yüksek lisans yaparken okuldan kaydı sildirip tecili de iptal ettirdikten sonra yeni bir yüksek lisans bölümüne kayıt yaptırarak tecili tekrar uzatabilir miyiz?

İnternette çok farklı bilgiler olduğu için birinci ağızlardan öğrenmek adına soruyorum.
Şimdiden çok teşekkür ederim.
-Tezli 3, tezsiz 1,5 yıl uzatır.
-Yüksek yaparken okuldan kaydını sildirip askeriyeye haber etmeden yeni bir yüksek lisansa başlarsan sıkıntı olmaz yani uzar. Askeriyeye haber verince de -tahminen- bir süre verir, o süre içerisinde ya askere gidersin ya da yeni bir yüksek lisansa başlarsın. Haber etmemen daha mantıklı olur.

Değişti mi bilmiyorum, yine de sormakta fayda var.