Bloglava adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-Tezli 3, tezsiz 1,5 yıl uzatır.
-Yüksek yaparken okuldan kaydını sildirip askeriyeye haber etmeden yeni bir yüksek lisansa başlarsan sıkıntı olmaz yani uzar. Askeriyeye haber verince de -tahminen- bir süre verir, o süre içerisinde ya askere gidersin ya da yeni bir yüksek lisansa başlarsın. Haber etmemen daha mantıklı olur.

Değişti mi bilmiyorum, yine de sormakta fayda var.
Teşekkürler hocam, araştırmalara devam edeyim ben.

Güncel durumu bilen arkadaşlar da yazarsa on numara olur.