İstanbulda Yaşanmaz
39
●2.278
- 13-09-2016, 11:28:29Esenyurt'ta oturuyorum en son geçen hafta fırını taramışlardı, öyle pek sıkıntılı yer değil insan bi süre sonra alışıyor
- 13-09-2016, 12:13:38Birşeyin bol olduğu yerde o şeyin önemi azalır. İlçelerde , köylerde , kasabalarda yasamak gibisi yoktur. Herkes herkesi tanır. istanbulda öylemi herhangi bir carsisinda bi kez gördüğün insanı bir daha görme ihtimalin neredeyse yok. Oraya gezmeye gidiceksin gezip hemen donuceksin , kasabanda bahçenle huzurlu yaşayacaksın =) , başlığa istinaden bu yazdıklarım...
- 13-09-2016, 12:21:04Bir hafta önce bir yakınımızın düğünü için bende 3 günlüğüne istanbuldaydım. Her taraf beton yığını olmuş. Tarihsel yerler beton yığınlarının arasında kaybolmuş. Çarpık kentleşme iğrenç boyutlara ulaşmış. Trafik desen berbat, Çevre kirliliği aşırı derecede. Her taraf inşaat yol çalışması. Önceden gezmek için gidilesi bir yerdi şimdi oda yok.
- 13-09-2016, 12:21:49Ama ortam çok ama çok bozuktu. Kentsel dönüşüme girmişler Samsunda evleri var zaten istanbul iş için bulunuyorlar inşaat işleri çok diyorlar samsunda yokmuş küçük yiğen 19 yaşında bilgisayar dışında sokağa çıkması yasak gerçi öyle pislik biyerde çocuk büyütmek ve bu çocukların hapçı bonzaici ve balici olmasını engellemek kolay değil haklısın samsunda yolda kalsan biyerden başka yere yürüme gidersin istanbulun her tarafı şehir her tarafı insan her şehirde vardır geçen sene kadıköy iki gün kalmıştım sürekli bir hareketlilik sokaklar 7/24 hep canlı kadıköy bence beşiktaş kadar güzel biyer ben kadıköy seviyorum
- 13-09-2016, 12:32:24Dımtısss Dımtıssss
https://www.youtube.com/watch?v=wIMgdz8fvQI
Bu Fenaymış
Herif Oksijene Atar Yapıyor
(00:36 )
https://www.youtube.com/watch?v=j6fjY77DHmQ - 13-09-2016, 12:53:22Şimdi taşradan İstanbul gelince insan başka bir aleme ayak basıyormuş hissi uyanıyor. İlk şoku Boğaziçi köprüsünde yaşıyorsunuz. Asya'dan Avrupa ya geçerken. O güzelliği kuş bakışı görmek. Şaşırıyorsunuz, bir tarafta tıklım tıklım dolu otobüsler, diğer tarafta maseratti ile boy gösterenler. Ortaköy iniyorsunuz trafik inebilirseniz. Sonra oradada bir kalabalık. Orada da bir buhran. O sıkışık trafikte kadın hız motorcuları eksoz patlatıyor. Hani hızlı yaşıyoruz deniyor ya! İşte İstanbul gerçekten hızlı yaşıyorsunuz. Hemde çok hızlı, her an bir yerlerde olaylar çıkabiliyor. Yolda yanmış bir araba bile görmeniz mümkün. Korkuyorsunuz çünkü, her tarafta farklı kafayı yaşayanlar. İstanbul yaşamak güzel geliyor size gerçekten çok güzel geliyor. Ama korkuyorsunuz ya bu şehir beni yutar gerisin geri bahçenize köyünüze dönmek istiyorsunuz.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:44:58 -->-> Daha önceki mesaj 12:40:59 --
ortam güzelmiş şanelize kafe kıyakmışOmerFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:53:22 -->-> Daha önceki mesaj 12:44:58 --
https://www.youtube.com/watch?v=DR4xdqGCBmk - 13-09-2016, 13:03:23İstanbul'u bilmeyen bir kişi için İstanbul çok sıkıcı olabilir.
Hangi saatte nerede trafik olur?
Hangi semtler tehlikelidir?
Hangi gün gezmeliyim?
Vs vs.
Eğer araştırma yapmadan yola çıkarsanız bir daha İstanbul'a gelmek istememeniz normal ama biraz İstanbul hakkında araştırma yapıp yola çıksaydınız İstanbul'dan çıkmak istemezdiniz. - 13-09-2016, 13:09:09Üyeliği durdurulduŞu cümleyi insanlar için kullanmaktan pek haz etmem ama yaşamasınlar bunlar ya. İnsan içine çıkmasınlar. Bu kadar boş adamı nasıl bir araya toplamışlar, hayret ettim.OmerFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle