• 13-09-2016, 13:09:33
    #28
    Üyeliği durduruldu
    rafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayram mesai sindeyim

    İki hafta önce ben ve eşim 8 günlük motosiklet gezisine çıktık. Samsun - İstanbul - Çanakkale - Bursa - Ankara -Amasya - Zile içeren bir ufak tur yaptık. İstanbul geldimizde yine çok kalabalık yine trafik vardı. Geldimiz gün pazar günüydü Beşiktaş Ortaköy girecektik ancak imkanı yok bir saat motorun tepesinde bekledik ve ben vaz geçtim. Trafiğin içinden çıkılmaz oldu bir şehirdi ki bisiklet bile trafikte ilerleyemiyordu. Her taraftan insan seli akıyordu. Öyle ki bir tarafta metrobus bir tarafta taksiler. Taksi düşünün bir sokaktan 15 taksi çıktı. Tam bir koşturmaca tam bir kaos tam bir kargaşa. Şimdi düşündümde sokaklar çok ufak ve arabalar bu şehre sığmıyor. Geceyi bir akrabamızın evinde geçirmek için gaziosmanpaşa mah gittik galiba bursa mahallesi olması gerekiyor adres sorduk kimse bilmiyor zar zor bulduk neyse akrabamız motor burda kalamaz burası rio gibidir sabah bulman imkansız. dedi. Gerçekten öyleydi akrabamızla bir otoparka giderken zayıf çelimsiz bir adamı iki kişi kovalıyordu birden silah sesi duyduk sonra adam düştü yere sonra karşı kaldırımdan biri adamı kucaklayıp bayır aşağı koşmaya başladı. Motoru bırakacağız dedi bu motor almıyoz sıkıntı oluyor. neyse yalvar yakar 25 lira koruma bedeli 10 lira otopark bedeli motoru otoparkın içindeki elektirik direğine bağladık. mOTORUMUZU koruma altın sokturarak İstanbulda geceledik Şimdi balkondayız lüks bir jeep geldisonra arkasından şahin birden arbalar kovalıyor o esnada kadını ezdiler mahaleleli arabaya saldırdı arkasından ekip geldi sonra düğün başladı sonra bir daha kavga meğer roman mahallesiymiş en acı veren ise alalade yollarda bonzai içen gençlerdi hanıma dedim biz kaçalım hanım istanbul aşmış aşmış
    Hocam sizde istanbul'un en pis yerinde kalmışsınız. Gaziosmanpaşa'da o bursa mahallesi denilen yer, hırsızlık, uyuşturucu yuvası bataklığıdır. Olay hiçbir şekilde eksik olmaz orada.
  • 13-09-2016, 13:29:05
    #29
    S e r s e r i adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu cümleyi insanlar için kullanmaktan pek haz etmem ama yaşamasınlar bunlar ya. İnsan içine çıkmasınlar. Bu kadar boş adamı nasıl bir araya toplamışlar, hayret ettim.

    Gaziosmanpaşa da bunun için bir uğraş vermeye gerek yok kendileri buluyor birbirlerini

    Bi ara bizim önümüzü kesmişlerdi sırf buraya girmek için haraç topluyorlardı karakolluk olmuştuk
  • 13-09-2016, 16:48:58
    #30
    İstanbulu bilmemde Çanakkaleden geçmişsiniz orayı anlatında biraz gururlanalım Trafik,Sosyal hayat bir gezici olarak nasıl gözlemlediniz ?
  • 13-09-2016, 16:49:29
    #31
    kardeş gidilecek en berbat bütün iti kopugu olan yer normal istanbulu kötü görmen bir sürü yer var istanbulda sessiz sakin tabiki bilmek sormak lazım birde pazar günü yogun oluyor insanların bir tek pazar günü tatili var
  • 13-09-2016, 21:22:22
    #32
    akrabamızın yanına gelmiştik İstanbul araştırsanda her yerde haraketlilik var
  • 13-09-2016, 21:39:02
    #33
    rafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayram mesai sindeyim

    İki hafta önce ben ve eşim 8 günlük motosiklet gezisine çıktık. Samsun - İstanbul - Çanakkale - Bursa - Ankara -Amasya - Zile içeren bir ufak tur yaptık. İstanbul geldimizde yine çok kalabalık yine trafik vardı. Geldimiz gün pazar günüydü Beşiktaş Ortaköy girecektik ancak imkanı yok bir saat motorun tepesinde bekledik ve ben vaz geçtim. Trafiğin içinden çıkılmaz oldu bir şehirdi ki bisiklet bile trafikte ilerleyemiyordu. Her taraftan insan seli akıyordu. Öyle ki bir tarafta metrobus bir tarafta taksiler. Taksi düşünün bir sokaktan 15 taksi çıktı. Tam bir koşturmaca tam bir kaos tam bir kargaşa. Şimdi düşündümde sokaklar çok ufak ve arabalar bu şehre sığmıyor. Geceyi bir akrabamızın evinde geçirmek için gaziosmanpaşa mah gittik galiba bursa mahallesi olması gerekiyor adres sorduk kimse bilmiyor zar zor bulduk neyse akrabamız motor burda kalamaz burası rio gibidir sabah bulman imkansız. dedi. Gerçekten öyleydi akrabamızla bir otoparka giderken zayıf çelimsiz bir adamı iki kişi kovalıyordu birden silah sesi duyduk sonra adam düştü yere sonra karşı kaldırımdan biri adamı kucaklayıp bayır aşağı koşmaya başladı. Motoru bırakacağız dedi bu motor almıyoz sıkıntı oluyor. neyse yalvar yakar 25 lira koruma bedeli 10 lira otopark bedeli motoru otoparkın içindeki elektirik direğine bağladık. mOTORUMUZU koruma altın sokturarak İstanbulda geceledik Şimdi balkondayız lüks bir jeep geldisonra arkasından şahin birden arbalar kovalıyor o esnada kadını ezdiler mahaleleli arabaya saldırdı arkasından ekip geldi sonra düğün başladı sonra bir daha kavga meğer roman mahallesiymiş en acı veren ise alalade yollarda bonzai içen gençlerdi hanıma dedim biz kaçalım hanım istanbul aşmış aşmış
    Onu bunu bilmemde bu şehirde motosiklet kullanmak kadar zor bir iş yok.Trafiğin %80 i motorlara saygı duymuyor.
  • 13-09-2016, 21:43:59
    #34
    hayatımda görmüş göreceğim pek çok motosiklet bu şehirdeydi motosiklet cenneti gibiydi heleki ortaköy giden yolda o sıkışık trafikte ufak aralıklarda yüksek hızlara çıkan kişileri görmek gerçekten çok güzeldi ben motosikletimle tatil yapan biriyim emniyet şeridinden gitmek güzeldi
  • 13-09-2016, 22:02:58
    #35
    rafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayram mesai sindeyim

    İki hafta önce ben ve eşim 8 günlük motosiklet gezisine çıktık. Samsun - İstanbul - Çanakkale - Bursa - Ankara -Amasya - Zile içeren bir ufak tur yaptık. İstanbul geldimizde yine çok kalabalık yine trafik vardı. Geldimiz gün pazar günüydü Beşiktaş Ortaköy girecektik ancak imkanı yok bir saat motorun tepesinde bekledik ve ben vaz geçtim. Trafiğin içinden çıkılmaz oldu bir şehirdi ki bisiklet bile trafikte ilerleyemiyordu. Her taraftan insan seli akıyordu. Öyle ki bir tarafta metrobus bir tarafta taksiler. Taksi düşünün bir sokaktan 15 taksi çıktı. Tam bir koşturmaca tam bir kaos tam bir kargaşa. Şimdi düşündümde sokaklar çok ufak ve arabalar bu şehre sığmıyor. Geceyi bir akrabamızın evinde geçirmek için gaziosmanpaşa mah gittik galiba bursa mahallesi olması gerekiyor adres sorduk kimse bilmiyor zar zor bulduk neyse akrabamız motor burda kalamaz burası rio gibidir sabah bulman imkansız. dedi. Gerçekten öyleydi akrabamızla bir otoparka giderken zayıf çelimsiz bir adamı iki kişi kovalıyordu birden silah sesi duyduk sonra adam düştü yere sonra karşı kaldırımdan biri adamı kucaklayıp bayır aşağı koşmaya başladı. Motoru bırakacağız dedi bu motor almıyoz sıkıntı oluyor. neyse yalvar yakar 25 lira koruma bedeli 10 lira otopark bedeli motoru otoparkın içindeki elektirik direğine bağladık. mOTORUMUZU koruma altın sokturarak İstanbulda geceledik Şimdi balkondayız lüks bir jeep geldisonra arkasından şahin birden arbalar kovalıyor o esnada kadını ezdiler mahaleleli arabaya saldırdı arkasından ekip geldi sonra düğün başladı sonra bir daha kavga meğer roman mahallesiymiş en acı veren ise alalade yollarda bonzai içen gençlerdi hanıma dedim biz kaçalım hanım istanbul aşmış aşmış
    Hocam 3 yıl önce İstanbul'dan Antalya'ya geldim ve İstanbul gözümde tütüyor tabiri cuk oturuyor şuanda. Sen İstanbul'un en kötü yerlerinden birine gelmişsin oysa ki İstanbul şiirmiş şimdi daha iyi anladım. Antalya kötü mü kesinlikle hayır ama bir İstanbul asla olamaz.
  • 14-09-2016, 11:57:29
    #36
    Tabi ki buna şüphemi var İstanbul Türkiye Cumhuriyetinin gayri resmi başkentidir. Her ne kadar Ankara başkentimiz olsa da İstanbul yüzlerce yıl bir İmparatorluğun ve ondan önceki İmparatorlukların başkentliğini yapmış bir yer. İstanbulun güzelliğinden öneminden kimse anlatmaya gerek yok. Ancak trafik çilesi, suç gibi şeyler insanın gözünü korkutuyor. Ne yazık ki güvenlik kaygısı nedeniyle fazla gezemedik malum bombalar patlıyor ister istemez insan korkuyor. Kalabalık yerlerde ne olacağını kimse bilemiyor. Allah korusun o trafikte kaos olsa deniz dışında kaçacak yer yok. Seksen milyonun 20 milyonu bu 4 bin km karelik alanda yaşıyor. Ben her gidişimde heyecanlanıyorum mesela İstanbula gidince. Sürekli alt yapı çalışması sürekli sıkışık trafik. Nuhun gemisi gibi her milletten her dilden her ırktan insan bir oyana bir buyana gidip geliyor.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:57:29 -->-> Daha önceki mesaj 11:51:55 --

    Geçen sene geldiğimde tarla başına gelmişim. Bilmiyorum tabi ki semti neyse bir börekçiye oturdum masada börek yerken önümde olan olayı anlatayım. Bir taksi durdu ön kapıyı genç bir zenci açtı arka kapıdan 3 sarışın hayat kadını çıktı. Sonra taksiciyle kavga etmeye başladılar. Tam zenciler taksiciyi alacak derken doğu kökenli taksiciler geldi silahlar çekildi. Ben masanın altına yatacakken zenci parayı ödedi ve böy[I]le pavyonların oldu izbe bir yere girdiler.