Tabi ki buna şüphemi var İstanbul Türkiye Cumhuriyetinin gayri resmi başkentidir. Her ne kadar Ankara başkentimiz olsa da İstanbul yüzlerce yıl bir İmparatorluğun ve ondan önceki İmparatorlukların başkentliğini yapmış bir yer. İstanbulun güzelliğinden öneminden kimse anlatmaya gerek yok. Ancak trafik çilesi, suç gibi şeyler insanın gözünü korkutuyor. Ne yazık ki güvenlik kaygısı nedeniyle fazla gezemedik malum bombalar patlıyor ister istemez insan korkuyor. Kalabalık yerlerde ne olacağını kimse bilemiyor. Allah korusun o trafikte kaos olsa deniz dışında kaçacak yer yok. Seksen milyonun 20 milyonu bu 4 bin km karelik alanda yaşıyor. Ben her gidişimde heyecanlanıyorum mesela İstanbula gidince. Sürekli alt yapı çalışması sürekli sıkışık trafik. Nuhun gemisi gibi her milletten her dilden her ırktan insan bir oyana bir buyana gidip geliyor.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:57:29 -->-> Daha önceki mesaj 11:51:55 --

Geçen sene geldiğimde tarla başına gelmişim. Bilmiyorum tabi ki semti neyse bir börekçiye oturdum masada börek yerken önümde olan olayı anlatayım. Bir taksi durdu ön kapıyı genç bir zenci açtı arka kapıdan 3 sarışın hayat kadını çıktı. Sonra taksiciyle kavga etmeye başladılar. Tam zenciler taksiciyi alacak derken doğu kökenli taksiciler geldi silahlar çekildi. Ben masanın altına yatacakken zenci parayı ödedi ve böy[I]le pavyonların oldu izbe bir yere girdiler.